M-am intrebat de multe ori oare care este cheia succesului in mediul online? Sa zicem ca imi fac un magazin online, vreau sa am un magazin dedicat pisicilor. Da, ca tot am un motan simpatic care ma supravegheaza in timp ce scriu, ba mai mult se urca pe birou si pune blajin capul pe mana mea ca sa nu mai pot misca mouse-ul. Dupa multe cercetari, am ajuns la concluzia pe care o scriu si o impartasesc cu voi in acest moment. Sa zicem ca am un design atragator, dar poate fi asta de ajuns? Se pare ca nu, continutul este cel care iti aduce banii. Si ce faci in cazul in care nu esti pregatit sa scrii si nu stii cum sa iti prezinti produsele? Cuvintele sunt cele care vand, in cazul in care nu ma pricep la asta merita sa investesc pentru ca afacerea mea sa ajunga acolo unde mi-am dorit mereu. Cea mai buna solutie pe care o vad in acest caz este sa consult preturile unui copywriter, ca apoi sa ma pot decide in privinta unui colaborator. Astfel, economisesc timp si imi pot canaliza energia pe ceva la care ma pricep sa fac. Mi se pare interesanta meseria de copywriter si ii apreciez pe acesti oameni, ma surpind prin felul in care isi pun imaginatia la incercare, realizeaza proiecte si reusesc sa vanda, sa impresioneze emotional vizitatorul. La ora actula se gasesc cu usurinta destule servicii de copywiting sau de content writing, cu o privire prin portoliul acestora, voi gasi cu siguranta cel mai potrivit colaborator de copy pentru site-ul meu.
Voi imi puteti recomanda un copywriter bun?
Voi imi puteti recomanda un copywriter bun?
No comments:
Post a Comment