Gettin` worst…

Cruda-i realitatea! Azi am invatat ca oricat mi-ar pasa mie…altora s-ar putea sa nu le pese! Azi,m-am uimit inca o data! E incredibil cum poti spune ca te cunosti pe tine insuti…si defapt ajungi sa ramai socat de propriile-ti fapte… E de-a dreptul bizar cum in anumite situatii, ratiunea ti-o ia razna si nu te mai poti controla! Nu sunt genul de fata care inca se joaca cu papusile,sau, care nu inchide macar o portiera de frica sa nu-si rupa o unghie… dar…in situatii critice, ma dezlantui ca o furtuna…si fac ca toti dracii! Abia dupa ce imi descarc toti nervii,realizez ce am facut…si nu sunt chiar mandra de mine! Culmea e ca aceste reactii le provoaca o singura persoana…cel putin pana acum,n-am reactionat asa decat la provocarile unei singure persoane! Ajung sa ma tem de mine insumi si, asta e grav! Pur si simplu nu ma pot controla! Am un caracter dur,ce-i drept! Sunt recalcitranta, dar pana acum ceva timp, eram genul ce strangea din dinti…iar problemele se adunau… si cand explodam…explodam in lacrimi! Azi,nu! Azi lovesc tot ce-mi iese in cale…fie o persoana, fie un obiect… Mi-am decolorat ochii de la atatea lacrimi…

No comments:

Post a Comment