Reclamele tip teleshopping

Nu imi plac  de nicio culare reclamele. Sunt cateva care imi atrag atentia, insa niciodata nu ma uit la reclame. Mi se par de obicei mincinoase. Insa cele tip teleshopping, le urasc de-a dreptul. Sunt scoase din context si foarte mult exagerate. In general se exagereaza la toate produsele prezentate la televizor. Dar cel mai mult la tigai. Serios. Cand incep aia cu: te-ai saturat sa stai ore intregi in bucatarie? Sa ti se arda ouale sa te arzi? Sau mai stiu eu ce alte tampenii de intrebari.
 
Si in timp ce ti se pun intrebarile astea, arata o doamna, in imagine alb negru care se chiue sa faca doua ochiuri si i se ard, i se lipesc de tigaie, si se enerveaza aia la maxim. Mie nicodata nu mi s-a intamplat asa ceva. Si dupa imaginea asta in alb negru cu dudia care se chinuie sa faca micul dejun, apare o alta cu tigaia magica. Pai tigaia aia, e atat de magica incat face mancarea singura. Si nici focul nu trebuie sa-l aprinzi. Ca pui tigaia pe aragaz si se aprinde focul singur. Ati inteles, nu? Exagerarile astea pe mine ma fac sa nici nu ma intereseze produsul respectiv.
 
Nu ar fi mai frumos, sa prezinti realitatea produsului? Dar daca se prezinta tigaia in acest mod, real, unde mai e strategia de marketing? Nicaieri, zic unii. Corect. Atunci hai sa mintim poporul cu televizorul cum se zice. Dupa cum spuneam eu oricum nu cumpar produse din astea, pentru felul in care li se face reclama.
 
Culmea e ca si la detergentii de vase, e exact acelasi tip de reclame. Pui o picatura de detergent, intr-un vas plin de grasime uscata, si doar printr-o simpla atingere, vasul e ca nou. Mda. Nu functioneaza asa. Ca eu de obicei imi umplu buretele de spuma si abia apoi ma apuc sa spal vasul ala.

No comments:

Post a Comment