Punctualitatea

Imi plac oamneii punctuali. Stiu ca macar te poti baza pe ei neconditionat. Asta m-a atras in primul rand la sotul meu. Niciodata nu a trebuit sa il astept. Daca vreodata se intampla asta, stiam ca ceva s-a intamplat. Si oricum el ajungea mereu cu vreo 15 minute mai devreme la orice intalnire.

 Eu ajung de obicei la timp. Sau tot asa, mai repede cu vreo zece minute. Nu imi place nici mie sa intarzii, fiindca mi se pare lipsa de caracter. Mai ales daca ai promis ca ajungi la timp. Stiu ca exista ceea ce se numeste sfertul academic, insa mie nu-mi place termenul asta. Sunt persoane care fac exact pe dos. Spun ca ajung la ora x, si ajung la intanire dupa vreo 2 ore. Asa am eu o cunostinta. Mereu ma suna ca vine in vizita si ca in jumate de ora ajunge la mine. Nu are rost sa mai zic ca dupa doua ore inca nu e la mine. Dar m-am obisnuit si deja stiu la ce sa ma astept. Nici tata nu e o persoana punctuala. Daca zice ora 10, clar e ora 11. M-am invatat minte. Pentru ca eu eram gata mereu la timp si trebuia sa asteptam dupa el, cate o ora. De parca el, era femeia nu eu cu mama. Si fratele meu e o persoana punctuala, si nu suporta oamenii care intarzie si face urat. Alta data sigur nu se va mai intalni cu tine.
 
Asa ca, in concluzie vreau sa subliniez faptul ca punctualitatea conteaza mult pentru majoritatea persoanelor. Asa ca aveti grija, ce promiteti, cui, dar mai ales in cat timp promiteti ca ajungeti la locul stabilit.

No comments:

Post a Comment