Serial hit pentru o toamna lunga

Cine ar fi crezut ca o combinatie intre genurile horror, supranatural, romance, drama si comedie poate sa fie un mega-succes? Cine nu a crezut acest lucru posibil, atunci ar trebui sa vada drama coreeana “Master’s Sun”.

Nu scriu articolul asta pentru ca vreau sa ii fac numai o recenzie pozitiva, ci cred ca toata lumea trebuie sa stie despre el. Eu am fost de-a dreptul placut impresionata. Am fost fericita ca am vazut ca sunt doar 17 episoade pentru ca m-a tinut cu sufletul la gura si trei zile nu am mai lucrat nimic ( fara exagerare!) Pe de alta parte nu m-as fi suparat daca avea vreo 15 sezoane, cel putin. M-am indragostit de actori si de rolurile lor. Simt ca parca s-a terminat o etapa din viata mea, impreuna cu serialul asta.

Indubitabil, acest serial a intrat in top 5 al serialelor mele preferate si in top 2 al serialelor coreene preferate.

Am ras, am plans, am iubit, m-am speriat, m-am mirat si am experimentat sentimente noi alaturi de actorii talentati din “Master’s Sun”.

Pe scurt, in film este vorba de o fata care, in urma unui accident, a stat in coma timp de trei ani. Dupa ce s-a trezit din coma a inceput sa vada fantome. Sufletele celor morti veneau la ea cu tot felul de probleme pentru care cautau rezolvare. Dupa ce socotelile cu lumea celor vii erau incheiate, fantomele  plecau impacate spre lumea cealalta. Speriata si ingrozita de prezenta acestor suflete, personajul principal feminin, Tae Gong Sil (Gong Hyo Jin), a ajuns sa fie exclusa social si sa se inchida in ea. Pana intr-o zi, cand intr-o noapte ploioasa il intalneste pe omul care ajunge sa ii fie “adapost”. Atingandu-l, toate fantomele dispar.

Descoperind ca exista un loc in care se poate simti in siguranta si in liniste, incepe sa il caute pe  Joo Joong Won si se “lipeste” de el cu orice pret. Personajul principal masculin, Joo Joong Won (So Ji Sub), este un barbat frumos, bogat, interesat doar de bani, rece si evident, inteligent, care nu crede in existenta fantomelor, drept urmare o considera ca, Tae Gong Sil, femeia care se tot agata disperata de el, este doar nebuna. Incetul cu incetul acesta ajunge sa creada ca Tae Gong Sil e speciala si se indragostesc. Amuzant, dragut, dar si infiorator pe alocuri - cam asa poate fi descris in cateva cuvinte serialul “Master’s Sun”.

Apropo de numele serialului: acesta vine de la faptul ca Tae Gong Sil atrage fantomele spre ea ca un soare foarte stralucitor. Intr-unul din episoade, Joo Joong Won are o replica in care spune ca si pentru el ea este ca un soare stralucitor - de acolo si denumirea de “Soarele Stapanului”.

Recomand cu caldura serialul pentru cine cauta un serial incitant, interesant, cu tema horror, supranatural, dar si comedie romantica - toate intr-un pachet de exceptie.

No comments:

Post a Comment