O prietena minunata

Acum ceva timp am cunoscut o fata, care intre timp mi-a devenit si prietena apropiata. Am cunoscut-o prin intermediul orelor de balet. Este noua mea profesoara de balet. Este o fata extraordinara, Sagetatoare, la fel ca mine. Este o fata puternica, trecuta prin multe probleme. A plecat de mic copil de acasa pentru a-si urma pasiunea: baletul. A facut o scoala si un liceu de coregrafie, dupa care a obtinut un post de balerina la un teatru. A plecat si mai departe de casa, si mai departe de familia ei. Acolo si-a intalnit marea dragoste, cu care s-a casatorit si a facut o fetita minunata. Fiecare zi, 12 ore pe zi, facea doar balet. Balet traia, balet respira, balet oferea publicului. La un moment dat, viata i-a oferit mai mult decat ar fi preconizat si asta...nu in sens bun. Casnicia ei nu a durat, din pacate, foarte mult si datorita problemelor intampinate a trebuit sa divorteze si sa se mute inapoi in tara cu fetita ei. A trecut prin niste lucruri demne de un film, chiar de o telenovela. Cu toate acestea, a reusit sa izbuteasca, a reusit sa se adune si sa mearga mai departe in viata pentru ca are un copil pe care trebuie sa il creasca cat de frumos poate. Sunt mandra ca este profesoara mea, sunt mandra ca este prietena mea. Ma incarca cu energie pozitiva si putere de fiecare data cand vorbesc cu ea.

No comments:

Post a Comment