Cateva repere pentru a crea un site de moda complet functional

Moda este poate cel mai ofertant domeniu in care iti poti pune in aplicare cele mai interesante idei.

Afacerile care se bazeaza pe moda merg bine indiferent de sezon, vanzarile sunt bunicele, totul depinde de cum promovezi ceea ce vinzi si cum stii sa gasesti USP-ul (Unique Selling Point).

Antreprenoriatul si proiectele care au inceput sa mearga ca pe roate de la o simpla idee ii incurajeaza si mai mult pe cei care au o pasiune aparte pentru moda si vor sa o si fructifice, sa faca un ban pe seama ei.

Cel mai simplu este sa va creati un site de moda, pe care mai apoi sa-l promovati si sa incepeti sa obtineti un profit considerabil fara prea mare efort.

In prima faza trebuie sa intelegeti ce e un website de fashion. Pentru cineva care isi doreste sa vanda in domeniul modei, site-ul este un instrument util prin care se poate vinde orice item, la orice ora, oricui. Imaginati-va site-ul ca pe un angajat care e dispus oricand sa ia comenzile si sa le onoreze in doar cateva minute.

Ca totul sa va mearga bine cand vreti sa porniti la drum cu un site de moda trebuie, in primul rand, ca acesta sa fie unic din punctul de vedere al designului. Nu e rau sa folositi template-uri, insa trebuie sa va ganditi mereu la ceva diferit, o abordare unica prin care sa va diferentiati de concurenta. Pe de alta parte, un site de moda e bine sa se potriveasca cu estetita brandului, adica cromatica si anumite elemente de design trebuie sa fie integrate in fiecare parte din respectivul site.

Ar fi bine sa aveti mereu in minte ca un website nu e doar un instrument prin care vindeti ceva, ci si un motor important pentru publicitate si marketing. De aceea, e obligatoriu sa aveti newsletter, prin care sa anuntati clientii despre ce promotii mai aveti, ce articole vestimentare noi ati mai adaugat pe site, dar si un blog cu articole interesante despre moda, despre produsele vandute, ceva adiacent tematicii website-ului dvs. care sa genereze discutii, sa ii determine pe clienti sa comunice cu dvs., sa va lase comentarii, mesaje, intrebari, sa se reintoarca pentru a vedea anumite lamuriri pe care le-ati oferit.

In sfarsit, nu trebuie sa uitati de usurinta cu care cineva poate naviga pe site si de claritatea descrierilor oferite, doua elemente care pot sa alunge userii de pe site sau pot sa-i tina acolo si sa primiti si comenzi.

Feriti-va de meniuri stufoase, prezentari „pretioase”, clientii nu cauta sa vada cat de destepti sunt proprietarii website-ului, ci sa cumpere rapid ceea ce au nevoie, sa inteleaga pe ce dau banii. La final, nu va ramane decat sa gasiti un hosting bun, dati un nume unic site-ului si sa-l promovati pe toate canalele, sa aveti grija sa fie mereu updatat si on-line.

No comments:

Post a Comment