Loc de buna ziua

Obisnuiesc, de ani dezile, sa cumpar piine de la chioscul din colt, buticul fiind foarte aproape de mine, iar piinea fiind mai tot timpul proaspata. E drept ca pe linga cele doua motive, mai e si vinzatoarea, o fetiscana draguta, cu ochii albastri, plini de promisiuni, dupa care, la incput, mi se cam aprinsera calciiele. De fiecare data ii las rest un leu, iar ea imi alege pinea cea mai aratoasa, amenintindu-ma, strengareste, de fiecare data, cu o vizita de curtoazie, la garsoniera mea de la parter, care, din pacate, se lasa asteptata demult. Impreuna cu mine intra si alt barbat, care cere o chifla si intinde banii.
-Vezi sa nu uiti sa-mi dai restul ca data trecuta, fa! o apostrofeaza el, facindu-mi din ochi smechereste. Data trecuta n-am zis nimic! Imi feresc privirea jenat si dezgustat. Tocmai isi pierduse in ochii femeii locul de buna ziua.

No comments:

Post a Comment