O aniversare de poveste, o surpriza de povestit

In prima zi in care m-am cunoscut cu iubitul meu, i-am zis ca imi plac baloanele si papusile si ca nu concep o zi de nastere fara baloane. Ziua mea era peste 5 luni de la aceasta intamplare, iar eu i-am dat aceasta informatie intr-un context anume, nu a fos niciun apropo. La o luna dupa prima intalnire, am plecat amandoi in Italia, in Verona.

In plimbarile  noastre romantice pe stradutele Veronei, am ajuns si pe o strada cu magazine destul de scumpe. Nu aveam bani de acele produse, insa am zis sa intram ”sa cascam si noi ochii”. In ”pelerinajul” nostru printre hainele acelea atat de scumpe ca nu ni le-am fi permis niciodata, am vazut ceva ce mi-a taiat rasuflarea - o jacheta piele de un maro roscat, absolut perfecta. Am ramas asa, in fata ei, cu gura cascata, pret de vreo doua minute si am plecat. Cand am iesit din magazin, iubitul meu m-am intrebat daca mi-a placut. Si i-am zis da, normal, cum sa nu iti placa, dar nu voi avea eu vreodata bani sa imi cumpar asa ceva. De la acel moment pana la ziua mea mai erau vreo patru luni. Cand a venit ziua mea, la 9 dimineata a sunat cineva la usa. Era un curier, care imi adusese un balon si un pachet. Pe balon scria Happy Birthday, iar in pachet era o papusa, tunsa ca mine, cu aceeasi nuanta de par si care era imbracata in jeansi, niste incaltari care semanau cu bascheti, un tricou si o jachetica din piele. In cutie mai era si un biletel - in care mi se cerea sa ma imbrac in blugi, bascheti si tricou, sa iau un taxi si sa ma duc o anumita cafenea. Afara era destul de rece, dar am urmat intocmai instructiunile. Cand am ajuns la cafenea, cineva m-a condus la o masa, aranjata extrem de frumos, cu flori si un mic dejun delicios si cu baloane prinse de un colt al mesei. Stand acolo, am simtit cu cineva imi pune ceva pe umeri.

Era iubitul meu care imi punea pe umeri acea jacheta pe care am vazut-o in Verona. Am ramas fara cuvinte si chiar si acum cand imi aduc aminte imi vine sa plang de emotie. A fost cea mai frumoasa surpriza pe care cineva mi-a facut-o de ziua, iar pentru asta il voi iubi tot restul vietii mele. O alta surpriza si mai frumoasa a fost cand m-a cerut de sotie, dar aceea o voi pastra pentru mine.

No comments:

Post a Comment