Turcia - o destinatie perfecta

Intotdeauna, de zece ani incoace, am aceeasi perioada de concediu - intre 1 si 15 iunie - si tot de 10 ani incoace, am hotarat sa imi fac concediul in alta tara. Anul acesta, norocoasa sa ma aiba ca turist a fost Turcia, mai exact litorarul turcesc, in Antalya, una dintre cele mai importante statiuni de pe litoralul mediteranean, supranumita si capitala Rivierei Turcesti. In Turcia am mai fost doar in Istanbul, care mi-a placut la nebunie, insa pe litorarul turcesc a fost acum prima data, asa ca nu stiam la ce sa ma astept.

Am ales aceasta destinatie in acest an, pentru ca am gasit o Oferta Turcia foarte buna la o agentie de turism, www.sobisturism.ro, dar si pentru ca multi prieteni de-ai mei, care fusesera in Antalya in trecut, mi-au recomandat aceasta destinatie. Ce am apreciat foarte mult este raportul calitate/pret - am stat la un hotel de patru stele, care arata impecabil si unde serviciile au fost foarte bune. Am optat pentru o vacant all inclusive, pentu ca nu am fost niciodata intr-o astfel de vacanta si am vrut sa vad cum e sa ai mancare la discretie - mai ales mancare turceasca, pe care o ador. A fost foarte bine, evident, desi m-am intors cu 3 kilograme in plus din acest concediu. Dar ce mi-a placut foarte mult a fost ca nu m-am plictisit in concediu, desi a fost un concediu foarte relaxant si odihnitor, insa orasul Antalya are foarte multe lucruri de oferit, asa ca nu ai cum sa stai toata ziua in hotel, la piscina si la masa.

Am explorat centrul istoric al orasului, am vazut monumentele antice - Turnul Ceas, Turnul Hidirlik, Poarta lui Hadrian si vechile ziduri ale orasului, am vizitat Muzeul de Arheologie, siturile Karpuzkaldiran, dealul Tunek, podul Arapsu sau Parcul Karaalioglu. In plus, bazarurile au fost preferatele mele, dar si restaurantele traditionale, unde am mancat preparate delicioase (chiar daca am fost la all inclusive, am mancat si la restaurante renumite in Antalya). Antalya este o destinatie perfecta pentru o vacanta relaxata, in care sa iti incarci bateriile.

No comments:

Post a Comment