Subansamble

Intr-o logica simpla, pretul unei masini ar trebui sa reprezinte suma preturilor tutoror subansamblelor din care este compusa, la care se mai adauga, probabil, brandul (nu stiu exact!), plus cheltuielile de proiectare si ansamblare. In realitate, lucrurile nu stau chiar asa. Dupa ce cumperi masina si apar primele defectiuni descoperi (nu fara uimire!) ca pretul subansamblelor depaseste valoarea acesteia ( cu aceeasi bani ti-ai putea cumpara doua sau trei masini noi!). Nexistind o lege care sa reglementeze acest paradox, omul de buna credinta nu are decit sa injure producatorul ( daca-l ajuta cu ceva!) si sa-si goleasca portofelul. Renault, de pilda, bate recordul cu asa-zisela “piese de origine”, fabricate in Polonia, Tailanda sau mai stiu eu unde ( o revizie generala la Dacia sau Renault te poate lasa lefter, presupunind ca nu esti deja!). Cineva spunea ca iluziile pierdute sunt, de fapt, adevaruri descoperite. Problema e ca le descoperi intodeauna prea tirziu!

No comments:

Post a Comment